ღღღدختري ازسحرگاه غمღღღ

ღღღدختري ازسحرگاه غمღღღ
انتظار داشتن از بعضیا،حکایت شرط بستن رو خره تو مسابقه اسب دوانی..
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلوتگاه من و آدرس love-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بر لحظه های من که می باری منُ آسمون با رنگین کمون ِخیالت عشق بازی می کنیم..!

 

چه راحت سر می خورند اشعارم... وقتی ، زمین ذهنم خیس خورده باران خاطراتت است..!

 

 

سهراب دلم هوایت را کرده دلم برای انار شعرهایت تنگست برای زیر باران باید رفت هایت دلم برای بی قانونی های پر از قانونت برای نبایدهایت که پر از باید بود..

 

عجیب زندگیِ من پر از صدای کسی است..!

 

دست ، فـرامـوش نمـی کــند ... می دانـی ؟ حـافــظه ی نــوازش ، از جـنس ِ حـــرارت اسـت ..

 

هیچ کس نمیفهمد...چه زیباست به یاد تو گریستن...... چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن...... چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن.....

 

شـناگر بـــودن مـعنـا نـــدارد.. بایـــد غــرق شـــد.. در آغـــوشـــــــت ...

 

وقتی نیستی واژه ها در جنگند هرچه هست خط خطی های دل ِتنگ من است...

 

این روزها.......تو بهانه میشوی و من غزل غزل میبارم ..

 

گفتی:قافیه گفتم:نمی دانم!!! گفتی:غزل گفتم:نمی فهمم...!!! اما باران که می بارد...تو که می خندی من شاعری میشوم با دست های بارانی.. و تکرار عشق تو...شعر و غزل من....

 

می نویسم تا بدانی : دوستت دارم و تمام نوشته هایم بهانه ست برای گفتن " دوستت دارم "های دلم...!

 

مقدس ترین جای دُنیا اتاق تنهایی هایم است وقتی با نیّتِ تو خلوت می کنم..!

 

گاهی سنگینی ِنگاهش هم برای تمامِ دلم کافیست...؛ همین که بدانم نگاهم می کند...

 

خوب من .. کاش از این فاصله حس میکردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند ...

 

راستی؟... تو را..............خوب ترین حادثه ام می دانم ....!

 

بودنت با دل من بی صدا هم زیباست... !

 

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم..!

 

نوازش می دهد تمام احساسم را سازی که از نفس های تو تا بی نهایت نواخته میشود ..

 

این تمام لذت من است ...آغوش من فقط به اندازه تو جا دارد ...

 

این " جان" که میگویی جانم را میگیرد...! نزن این حرف ها را دل من جنبه ندارد موقعی که نیستی.... دمار از روزگارم در می آورد...!

 

سنگین است تکلیف بی تو بودن..

 

تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم … از گوشه چشمهایت تلاوت می شود…

 

آغوش تو تكيه گاه گرم منه عشقم

 

نوار قلب من ردّ پای دلی ست که از شوق تو بالا و پائین می پرد..

 

شیرین ترین فاصله جدار لب های توست که به کندوی عسل می برد مرا ..

 

ببين با تو چه رويايي ست.. رنگ شوق چشمانم ..!

 

هميشه دنبال تو مي گشتم در بين آيه ها...ستاره ها... ديدي ...؟؟!! آنقدر دنبالت گشتم ... كه حالا خودم را هم گم كرده ام!! اين بار نوبت توست كه مرا به خودم برگرداني....



نظرات شما عزیزان:

گود موزیک موزیک خوب دانلود موزیک و اهنگ های روز
ساعت22:37---4 خرداد 1391
سلام وبلاگت عالیه دستت درد نکنه بیا به منم سر بزن و همو لینک کنیم مرسی بای http://goodmusic.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ღمتن عاشقانهღ
[ جمعه 26 آبان 1391 ] [ 15:10 ] [ ღღღغريبهღღღ ]
درباره وبلاگ

عشق چیست که همه از آن میگویند؟ ع : عبرت زندگی ش : شلاق زمانه ق : قصاص روزگار اما افسوس و صدافسوس که شلاق زمانه را خوردم قصاص روزگار را کشیدم! اما عبرت نگرفتم. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿❤ ✿ ❤✿ ❤✿ ___*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ نبارباران عاشقانه اش نكن...من واو...ما نشديم................................... خوشحال میشم ازاینکه نظرتونو درمورد وبم بدونم ........................................... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ …...................................…,•’``’•,•’``’•, ......................................…’•,`’•,*,•’`,•’ ..........…................................`’•,,•’` …...........................…,•’``’•,•’``’•, …...........................…’•,`’•,*,•’`,•’ ...…........................…....`’•,,•’` …..................…,•’``’•,•’``’•, .....................…’•,`’•,*,•’`,•’ .....................…....`’•,,•’` …..........…,•’``’•,•’``’•, ..........……’•,`’•,*,•’`,•’ ........……......`’•,,•’` ….…,•’``’•,•’``’•, ....…’•,`’•,*,•’`,•’ ....…....`’•,,•’ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ …...................................…,•’``’•,•’``’•, ......................................…’•,`’•,*,•’`,•’ ..........…................................`’•,,•’` …...........................…,•’``’•,•’``’•, …...........................…’•,`’•,*,•’`,•’ ...…........................…....`’•,,•’` …..................…,•’``’•,•’``’•, .....................…’•,`’•,*,•’`,•’ .....................…....`’•,,•’` …..........…,•’``’•,•’``’•, ..........……’•,`’•,*,•’`,•’ ........……......`’•,,•’` ….…,•’``’•,•’``’•, ....…’•,`’•,*,•’`,•’ ....…....`’•,,•’` ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _______________________ ________@@@__________ ______@@___@@_______ _____@@_____@@______ ____@@_______@@_____ ___@@_________@@____ ___@@_________@@____ ____@@_______@@_____ _____@@_____@@______ ______@@___@@_______ ________@@@__________ _______________________ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ____@@@_____@@@____ _____@@@___@@@_____ _______@@@@@________ _______@@@@@________ _______________________ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ گفت:بگو ضماير را!...گفتم:من...من...من...گفت:فقط من؟؟؟...گفتم:بقيهه رفتن....
امکانات وب